Vælg billetter

Den Sande Marquis - en aften med Marcel de Sade

Marcel de Sade er en mand, der har levet mange liv i et og på alle tænkelige måder har brudt med normerne og turdet skille sig ud fra mængden.
På denne aften får vi et hidtil uset blik ind bag facaden.

I dag er Marcel de Sade 82 år gammel og kan se tilbage på et liv, blottet for jantelov og små tanker. Denne aften, vil publikum blive inddraget og få indflydelse på, hvilke emner der skal tales om. Vi skal bl.a tale om døden, høre Marcel's synspunkter om verden i dag, kontra tidligere, samt hans 30 år i sygeplejen og værdien af, at hjælpe andre mennesker.

Det bliver ekstraordinært og unikt, en aften i elegance, hvor der kommer gæster og en musikalsk overraskelse. Mød blandt andre Martin Hall.

”Den eneste grænse, jeg endnu ikke har overtrådt, er grænsen mellem liv og død”,Citat: Marcel de Sade

I løbet af sommeren udkommer bogen, "Den sande Marquis, brudstykker fra et liv". Historien om Marcel de Sade og manden bagved.

Københavns Hovedbibliotek Krystalgade 15
1172 København K, Danmark

Belépés

Az alábbi közösségi oldal fiókokat is hozzácsatolhatja fiókjához:

sign in with google